دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

عشقی برای تو(rose)

گاهی می شود با گشودن یک لبخند یک شاخه گل و یا نوشتن یک نامه ی عاشقانه تمامه احساس خود را به دوستت القا کنی و این که به او سابت کنی که چقدر دوستش داری ولی افسوس که من نه چشمانش را می بینم که لبخند خود را با تمام وجود به او هدیه کنم و نه دستانش را که شاخه گلم را با تمام صداقت و عشق به اوارزانی کنم و نه نشانی از او دارم که نامه ی آشقانه ی قلبم را برایش بفرستم ولی برایش می گویم و زمزمه می کنم

دوستت دارم نقمه ی زیبای تنهای من به تنهای و خلوت قلبم خوش آمدی

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ب.ظ http://shoride.blogsky.com

مهم نیست که ببینیش یا نه!!!
مهم اینه که دوستش داشته باشی
عیدت مبارک
وقت کردی یه سر به ما بزن....

موفق باشی

خیلی ممنون از نظرت
عیدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد