دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

بگو از کجا آمده ای

بگو از کجا آمده ای

که چنین بی قرار می درخشی؟

این همه آفتاب در نگاه تو چه می کند؟

بگو از کجا آمده ای؟

تا برای همیشه

چشم به آن سو بدوزم

 

 rose  عزیزم عیدت مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
eminem دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.eminem-sagsefat.mihanblog.com

bebakhshid nemikhstam narahatet bokonam aslan ki goft sar bezani .begam ghlat kardam man ro mibakhshi...aslan weblogam ro hazf mikonam khooooooooobe

har kari mikhay bokon
lazem nist begi ghalat kardam

زکریا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.eminem-sagsefat.mihanblog.com

میدونم که نمیتونم با این چند کلمه ی بی ارزش هیچ وقت نمیتونم مطالبت رو تفسیر کنم که چقدر زیبا هستند ولی با گفتار ساده ام با قلبی لبریز از عشقم میخوام بگم که تمام دنیا رو بگردم نمی تونم چنین کلماتی پیدا کنم هر چی میخوای فکر کن ولی هر روز در دریای عمیق این کلمات غرق میشوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد