دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

قلب پسرها

 

قلب پسرها مثل پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی

ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود 

و اما...

قلب دخترها مانند فرودگاهی است که مدت ماندن

 یک هواپیما در آن بستگی به فرود هواپیمای بعدی دارد...!

 

البته همیشه استثنا وجود داره و ما دخترا فکر میکنیم که طرف

 مقابلمون جز اون استثنا هاست که در بیشتر مواقع می فهمیم اشتباه فکر می کردیم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
eminem چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.eminem-sagsefat.mihanblog.com

سلام عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی .شاید تا حالا من رو شناخته باشی ...بله درست فکر کردی...
راستش میخواستم به خاطر اون چیز واقعا معذرت بخواهم.
من اشتباه بزرگی کردم از شما خواهش میکنم من رو ببخشیذ.منتظر جوابتون هستم... .راستی وبلاگ واقعا زیبایی دارید باز هم ادامه بدهید.

ذbe khatere kodom chiz?

EMINEM یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

RASTESH ROOM NEMISHEH VALI CHE KONAM:OON SHER

chie?

E M I N 3 M یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

SALAM .RASTI SHOMA MIDOONID JAVAB SLAM VAGEBEH

aleyke salam janam

E M I N 3 M یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

SHOMA NEMIDOONI CHAND SAL PISH YE SHERE ASHEGHANE GOFTAM KHODAEESH ETTEFAGHI ESME REZVAN RO TOOSH BORDAM VAGHAN NEMIDOONESTAM ESME SHOMAST VA GARNAH HAMCHIN EGAZEHEI BE KHODAM NEMIDADAM

chi gofti?
manzoreto dorost nafahmidam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد