دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

او می رود

 

آمدنش شوری در من بوجود آورد وصف نشدنی

اما...

او می رود ، رفتنی که پر از دلهرۀ بازگشت است

او می رود با یک خداحافظی کوتاه

دلم شور می زند، برایش نگران بودم موقع رفتن

نمی دانم ، نمی دانم کی باز میگردد

چشم به راه او به جاده هستم

تا باز گردد باز گردد

او می رود و مرا تنها رها می کند

رفتنی که بازگشتش مبهم است

آخرین کلام تنها " مواظب خودت باش " بود

موقع رفتن حسی داشت

حسی غریب و همیشه آشنای انتظار

به یادش هستم و می مانم تا باز گردد

او می رود...

 

کی باز می گردد نه من می دانم نه او

او رفت و مرا با کوله باری از غم و تنهایی و انتظار جا گذاشت.

او رفت

چه کسی می داند که چه هنگام باز می گردد...؟؟؟ 

 

 

 
 
نظرات 10 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ب.ظ http://httptooska.blogfa.com

سلام عالیههههههههه

مرسیییییییییییی

E M I N 3 M دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ

LY4E

من ! چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ

تو همیشه اینجایی ... توی قلب من ... اما منو نمی دونم !

oh my god

Prince Of Persia&sMd چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

Jaleb bood be manam sar bezan man 30ta nazar bara to dadam to bara man 0ta

حتما
اما هر وقت میرم کامژیوتر هنگ میکنه

بهار یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ب.ظ

چرا دوسش داری؟

...!

eminem دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ

miresad roozi ke bi man roozha ra sar koni / miresad roozi ke darde eshgh ra bavar koni
miresad roozi ke tanha dar kenare akse man / sherhaye kohneham ra moo be moo az bar koni

eminem چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

agar dar donya be jaye nefrat bazre eshgh bar rooye zamin mipashidand donya beheshti bikaran mishod

zahra چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ

age bedooni che webloge ghashangi dari

سیاوش جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ http://faryadeasegh.mihanblog.com

نه وبلاگت جالبه

mohem nist پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

shayad raftan daste khode adam bashe , vali motmaenam bargashtan daste khode adam nist.bavar kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد