دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

کوله بارم خالیست

 

 

کوله بارم خالیست                                      

                             و دلم میخواهد بار دیگر به خدا روی کنم

و از او باز بخواهم که مرا یار شود                                                   

               در کنار گل یخ خسته و افسرده شدم 

یک طرف جاده ی پر پیج خزان                                                

                     سوی دیگر گل یاس

آسمان آبی

رودی از عشق خدا

وبهاری که در آن کفتر زیبای دلم                                                  

               سوی دنیای سپیدی به خدا می نگرد  

  

خدایا مرا دریاب که دل دریایی من بی تو مرداب است..!

 

نظرات 12 + ارسال نظر
حمید رضا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://enrique65.blogfa.com

سلام
کاش فردا را کسی پنهان کند لحظه را در لحظه سر گردان کند کاش ساعت را بمیراند به خواب ماه را بر شاخه اویزان کند

نسیم جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

خوشحالم که دوباره اژ کردی

غزال دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ق.ظ http://ghazalegham.blogfa.com/

سلام
وبلاگت نفسه
خوشم اومد
من دیگر به هیچ چیز مردان ایمان ندارم*****جز یکپارچگی هایشان در نامردی
این جملتم با حاله
ممنون از حضورت
خوشحالم می کنی دوباره بیای

سکوت شیشه ای مهــــــــدی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.mehrgostar.blogfa.com

و محبت گوهری است که مدت ها طول میکشد در دلی جای گیرد و عشقی آتشین پدیدار گردد و در لحظه ای هرچند کوتاه .. ناباورانه با حرکت یا کلامی نا سنجیده و خالی از احساس به کینه و نفرتی وصف نشدنی و جاودان مبدل میگردد
Written by mehrgostar1

سکوت شیشه ای مهــــــــدی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.mehrgostar.blogfa.com

و محبت گوهری است که مدت ها طول میکشد در دلی جای گیرد و عشقی آتشین پدیدار گردد و در لحظه ای هرچند کوتاه .. ناباورانه با حرکت یا کلامی نا سنجیده و خالی از احساس به کینه و نفرتی وصف نشدنی و جاودان مبدل میگردد
Written by mehrgostar1

prince of persia سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ق.ظ http://persianmafia.blogsky.com

SMS TOOP:
اگه بی ادبی ببخشید.....
دوست داشتم تو موبایلم بودی . هرشب یه چیزی میکردم تو کونت تا شارژ بشی!!!

می دونی چرا زنها قصاب نمی شن؟ چون دست به هر گوشتی می زنن ، استخون میشه

ترکه می خواسته آمپول بزنه پرستار بهش میگه: بکش پایین

ترکه میگه :من دفعه اولمه خانم اگه میشه شما اول بکشین پایین!!!!!!!!



میدونین عروس و داماد شب عروسی به چی فکر میکنن؟

1% به همدیگه 2% به بچه 3% به دوستان 94 % به اینکه انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

نرخ بیلیارد در قزوین: بازی کردن ساعتی 1500 تومان

نگاه کردن ساعتی 3500 تومان


قزوینیه بچه شو میبره مدرسه میگه: اینو تربیت کنید.رو بخاری عکس کون کشیده.هم ک.. من سوخت ، هم دست داییش، هم لب بابابزرگش!!!


رهگذر... چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ http://ghoroobetanha.blogfa.com

سلام
وب قشنگی داری...
خواستی به منم یه سر بزن...

اون که به من تو زندگی غصه میده تو هستی
اون که برای موندنت جون میکنه من هستم
اون که به من قدرت زندگی میده تو هستی
اون که برای عشق تو پر میزنه من هستم
خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته
دربدری تموم میشه با این تن شکسته

عزیز بی پناه من بذار تو سر رو دستام
نمیتونه گریه هاتو ببینه قلب تنهام
بگو برات چکار کنه قلب من شکسته
حالا که پلهای سفر تو رودخونه نشسته
خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته
دربدری تموم میشه با این تن شکسته

فرصت عاشقی داره تو قلب ما میمیره
اون که اسیر عشق نشه قلبش و مرگ میگیره
من که هنوز نمیتونم دل بسپارم به رفتن
بذار که خون عشق تو بریزه تو رگ من
خسته نشو خسته نشو از این روزای خسته
دربدری تموم میشه با این تن شکسته


تا بعد...
بای...

OMID شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ

REZVAN

بارون شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

MOHAMAD شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://WWW.FARYAD2001.BLOGFA.COM

یار را...


یار را گفتم: که خندان شو!لبش چون گل شکفت


با تبسم های شیرین گفت :"خندان تر از این!؟"


گفتمش اورا:بس پریشانم بهم زد زلف را


در همان آشفتگی گفتا:"پریشان تر از این!؟"


گفتمش مشکل به چنگ آیی مرا


ماه آغوشم شدو گفتا:" آسان تر از این!؟"

سلام دوست عزیز
بازم مثل همیشه عالیه وبی عیب
کارت حرف نداره
ممنون که به سرزمین دلتنگی من سر زدی
منتظر آپ جدیدت هستم
خبرم کن حتما
آرزومند آرزو هایت
یاحق

غزال یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.ghazalegham.blogfa.com

سلام عزیز
منتظر حرفای ناب و زیبات تو بلاگت هستم
ممنون که اومدی بازم

محمدرضا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام

چرا همه از نامردی مردها مینویسند یا میگویند
چرا از نا مردی زنها حرفی نیست
لابد نامرد بودن ( جنسیت ) آنها محرز است
ولی نامردی زنها لااقل در این زمانه کم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد