دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دستم بگیر...!

 

 

دستم بگیر

دستان من سراسر شب تو را در بر خواهند گرفت

نیازمند دستان نوازشگر توام که مرا در آغوش گیرند امشب

دستان مهربانت را به من بده تا درهای بهشت باز شوند

دستان تو توانایی آن را دارد

که مرا زندگانی بخشد

من آن دست ها را میخواهم

آن دستان نوازشگرو مهربان را

تنها تو آن را داری

دستانی که همه شب مرا در آغوش بفشارند

مرا ببوس با آن لبان مخملی ات

تا همه عشقی که دارم به تو ارزانی کنم

اینک تو کجایی؟

از تاریکی به در آ

دستم بگیر

می خواهمت

دستان تو پل عبور من از بی تو زیستن است!

 

Click to view full size image

نظرات 6 + ارسال نظر
talieh جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.harfaye-dele-man.blogsky.com

Salam
khaily khoshhalam ke awalin nafary hastam ke brat nazar mizaram omidvaram hamishe movafagh va moayad bashy har vaght ke update kardy khabaram kon ta nazary barat bezaram
age doost dashty behem sar bezan montazeram bye

فرشاد شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

باز هم مثل همیشه .........................
مــــــــــــــــــــــــــو فـــــــــــق باشــــــــــــــــــی .

بهار شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ

به به

بقول خودت .....!

آیدا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

برای بیرون آمدن از تاریکی باید از خود شروع کرد....
پیروز باشید

مسلم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.composer-1985.blogfa.com

بابا ایول !
خیلی خوشم میاد از طرز نوشتنت !
درکل از دخترایی که محافظه کار نیستن خوشم میاد
حال میکنم وقتی میبینم خیلی رک از عشقت میگی
ایشالا که بهش برسی چون لیاقتشو داری
به منم سر بزن
موفق باشی...

EMIN3M پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

کــاش امشبــم آن شــمع طـــرب مـی آمـد

ویـــن روز مفـــارقـت بـــه شــب مــی آمد

آن لب که چو جان ماست،دور از لب ماست

ای کــــاش کـه جــان مـــا بــه لب می آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد