دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

اینم به خاطر تو...!

 

 

چشم هایم را قربانی میکنم ؛

شاید بی واسطه بیایی و دستهایت آشیانه مهر شود...!

میدانی ...گنجشک ها هم عاشق می شوند وگرنه هرصبح برای که بال می گشایند؟

آسمان هم باید عاشق باشد که این چنین بی مضایقه می بارد...!

بگذار آنقدر از تو پر شوم که دیگر جایی برای خودم نماند

گاهی وقت ها که به دلم سرک میکشم فقط تویی و تو...!!!!!!

نمیدانم چرا این قدر برای من بزرگی و من چرا اینقدر برمهربانیت عاشقم ...!؟

حرفهای تنهایی ام اگر به گوش تو نرسد چقدر بیچاره ام

راستی !ا

اگر ستاره ها نباشند به کدام روشنی باید دل بست..؟!!

همیشه باید یک چیز عزیز باشد ؛

یک حضور بزرگ !

یک حس خوب که همیشه به بهانه اش زنده ای ...!

ایمان دارم که تو همان چیز بزرگ و عزیزی...! ....و من....

و از هوای بودن توست که نفس میکشم...!!!!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://love-game.blogsky.com

سلام مرسی که توی وبلاگم نظر دادی
جملت آرومم کرد

یه زمانی دیوونه هم بوده یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
ممنون که بهم سر می زنی
و خوشحالم که جمله هات بقیه رو هم مس من آروم می کنه
خوب حق داره
راستی
نمی دونم دلم چقد واست تنگ شده

دیوونه همیشگی

تنهاترین تنهایان سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام بر عاشقان حسین (ع)
سلام بر رضوان خانوم عزیز
خوبی انشالله ؟
امیدوارم که با توکل بخدا زندگی بر وفق مرادتون باشه
یادمه وقتی بچه بودم وقتی تشنه میشدم و آب می خواستم و بهم آب میدادن
وقتی آب می خوردم و یه آهه جانانه از سر رفع تشنگی می کشیدم
بهم میگفتن این کارو نکنم میگفتن بگو : سلام بر حسین شهید
لعنت به یزید ٬ سلام بر لب تشنه ات یا حسین شهید
اکثر ماها از همون بچگی حسین (ع) رو میشناسیم
من که فکر میکنم هر چی بزرگتر میشم
گناهکارتر میشم و سیاهتر و از حسینیا دورتر
ولی هنوزم هر موقع که کارم گیره سریع می دوئم دمه در خونشون
نمیدونم چرا ولی هنوزم همیشه کمکم میکنن ٬ همیشه هوامو دارن ...
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
وگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ
وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
فرصتی دست داده تا من حقیر تنهاترین سعادت آن را داشته باشم تا زائر کربلای معلا باشم
انشالله اگه عمری باقی باشه در تاریخ یازدهم اسفند ماه به مدت ده روز زائرم
که نیمی از آن را در نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امام علی (ع) و نیم دیگر آن را در کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) و آقا ابا الفضل العباس (ع) خواهم بود
از این سبب از شما دوست و همراه عزیز وبلاگ نویسم دعوت می کنم تا به کلبه تنهایی من قدم رنجه فرمایید
پیشاپیش روز اربعین حسینی رو خدمتتون تسلیت عرض می کنم
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید
در پناه حضرت دوست دلشاد باشید و امیدوار
یا حسین شهید
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا ...
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

سپهر جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.sepehr-tanha.blogfa.com/

سلام
واقعا خوب بود
سری به ما هم بزن
بای

حسین شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.eskan.blogsky.com

سلام.! ! ! ! خیلی قشنگ مینویسی .من همیشه وبلاگتو میخونم.خیلی باهالی ! ! !
ایشالله موفق باشی .از وبلاگ من هم دیدن کن و البته نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد