دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

گنجشک و خدا...!

 

  

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت .

فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند

و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت " . می اید ،

من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود

و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد

و سر انجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست .

فرشتگان چشم به لبهایش دوختند ، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود
:

"
با من بگو از انچه سنگینی سینه توست .

" گنجشک گفت " لانه کوچکی داشتم ، ارامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام .

تو همان را هم از من گرفتی . این توفان بی موقع چه بود ؟

چه می خواستی از لانه محقرم؟ کجای دنیا را گرفته بود ؟

و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست.

سکوتی در عرش طنین انداز شد .

فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

خدا گفت " ماری در راه لانه ات بود . خواب بودی .

باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. انگاه تو از کمین مار پر گشودی .

گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود.

خدا گفت " و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام بر خاستی
.

اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود .

ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت.

های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد.

..

..

hspace=0

.. 

یعنی همیشه خدا صلاح بنده هاش رو میخواد....؟؟!!!!؟

نظرات 7 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام رضوان جان
ممنون از حضور و نظر پر مهرت
این پستت با قالبت یه شباهتی بینشون هست اونم حضور فرشته های خوشگل هستند که به نظر من نشون از سرشت پاک خودت داره.
متن قابل تاملی بود شاید خود ما خبر نداریم حادثه بدی که برای ما اتفاق میفته حتما خیر خدا رو در پی داشته.
امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشی.

ناصر پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://njs.blosky.com

سلام رضوان جان شرمندم کردی ممنون از اینکه به من بازم سر زدی یه دنیا تشکر به پاس این محبتت وبلاگتو لینک کردم بازم به من سر بزن همیشه از این کارو بکن.
آهنگ وبلاگت توپه توپه مثل یه پر پرواز می مونه آدمو می بره تا اوج رویا .
در روز شمردن ستاره ها آسانتر است زیرا در آسمان یک ستاره وجود دارد و آن تویی...

تا بعد .....

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون بابت جمله زیبایی که واسم نوشتی
منم امیدوارم تو هم واسم دعا کن
وبلاگ زیبایی داری
خوشحال میشم بازم به من سر بزنی
دلت شاد

ناصر جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

سارا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام رضوان
خوبی؟؟
نماز روزه ها قبول
داستان قشنگی بود
مطمئن باش که خدا صلاح ما رو میخواد و همه چی به خواست اونه
من آپم خوشحال میشم بیای
**التماس دعا**

محمد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام
بزار اینبار مثل این ندید بدیدا حرف بزنم حرفات انقدر قشنگه که دیونم کرده دختر اینارو از کجا میاری ادرس بده ماهم یه سری بهش بزنیم
قشنگ بود زیبابود به من حال دارد اساسی
قربون تو واون دلت بای
راستی لینکت میکنم آپ کردی خبرم کن که خراب حرفات شدما نکنه منو بی خبر بزاری یا هادختر خوب. خدا حافظ

محمد پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ق.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام گله
من که منظورت رونفهمیدم
عزیز دل کاری که خواسته بودی رو انجام دادم
از لطفت هم ممنون به ما سر بزنی خوشحال میشم.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد