دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

عشق

 

عشق مثل آدمی است که در لابه لای جنگل ،ناگهان صدایت می زند، با صدایی خوش و دل انگیز و تو محو این صدای دلپذیر و اهورایی می شوی .

طنین این صدا در دلت احساس خوشی هدیه ات می کند و تو دلت می خواهد صاحب صدا را پیدا کنی

و تو یک عمر در این جنگل دنبال صاحب صدا می گردی و پیدایش نمی کنی .

در آخرین لحظه چشمه ای می بینی ، خم می شوی و در آب تصویری می بینی ککه نام تو بر لبش نقش بسته .

ناگهان خودت را می شناسی

نظرات 4 + ارسال نظر
eminem چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.eminem-sagsefat.mihanblog.com

سلام عزیزم از اینکه میخواهی سر بزنی متشکرم
دارم واقعییت رو میگم مطالب شما واقعا روی من تاثیر گذاشت
امیدوارم همیشه خوش گونه باشی

نmer30 az shoma

E M I N 3 M دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ

thinking of you

فرزاد پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ

خیلی باحال بود فقط حرا ۶تا.به من هم یه سر بزن.

...!

mehran چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.mehranclub.tk

bad nist valy kheyly .....ast:d

خیلی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد