دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

دوست دارم ۶ تا

دوست دارم عزیز دلم...!

افسوس

 

و آن روز که چشمانم او را دید ، آن روز پنداشتم خوب و صبور وآرام و انسان خواهد بود .

اما به غلط ،افسوس نمی دانستم که احساسیست که باید بگذرد.

باید می گذشت ،اما نرفت.

اما همان روزکه روح و احساس حقیر خود را در بند نگاه وشخصیتش احساس کردم دل وقلبم هم رفت و دیگر

برنگشت.

گر چه نداشتمش ولی وجود حقیر توان گریز از او نداشت .

وهمان روز پنداشتم که با او دیگر بغضی نخواهم داشت ونه آهی خواهد بود ونه اشکی.

افسوس که ندانستم باز هم احساسم همان تنگ مایه ی حقیر به مانند جویی است که خواهد رفت و بازگشتی بر این نیست.

آن روز ندانستم که با هم باشیم تنهایی ام ر ا پر نخواهد کرد و من تنها تر از دیروز ها خواهم بود.

ولی اینک خوب می دانم که هستم من اسیر ی در ،نگارنده ای در حبس ،نا امیدی گریان و بغض آلود و محروم ز هر بود ونبود خویش گشته ام و قلب

 پر احساسم خشکید و شکست .

قلبی که یخ زد ، دستانی که می لرزد ، چشمانی پر از اشک و گلویی پر از بغض در دست زمانه هدیه ی او خواهد بود .

افسوس!!!

چه ناعادلانه به عقب رفتم و واماندم .

کاش همان روز می دانستم ،

کاش آن روز می دانستم چیزی که در این دنیا مدفون گشته است کمی سخاوت و مهربانیست .

کاش میدانستم که نامردی در همگان است .

استثنایی وجود نخواهد داشت .

کاش می دانستم انچه فراوان است نامردی و نا عدلیست .

                                              ولی افسوس که ندانستم .

 

 gofti

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام رضوان جان
مطلبت عالی بود من ۶تا دوستش دارم
یسر به من بزن
اگه مایلی تبادل لینک کنیم بگو...

مرسی از .........

محمد یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

آدمها باید یاد بگیرند که به کسی اعتماد نکنندولی افسوس که ابن دلشون اینو نمی ذاره...

are rast migi

E M I N 3 M یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ

YE SAR BORO BE WEBLAGAM...AGE RAFTI KE MOTMAENNAM NEMIRI YE NAZARE KHOSHKE KHALI HAM BEDEH .VALI MAN ANDAZEYE SETAREHAYE DONYA DOOSET DARAM

mishe begi u ki hasti?

E M I N 3 M یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ

mohem nist man ke hastam .farz kon ye bande khoda ...................................age doost dashti baram of bezar ta man ro beshnasi :punisher_zm

ok

EMINEM یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

salam baba vaghti adam vasash ye khooroos ghandi mikharan hadeaghal be neshaneye ehteram ye labkhand mizaneh ....man inhameh baraye shoooooooma nazar dadam va shoma ham ke aslan be rooye khodet nemiyari ve ye nazare khoshke khali ham baraye ma nemidi tazzeh age eftekhr bedid va be webloge darvishi ma sar bezanin

باسه بابا

E M I N 3 M دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ

BEBIN ASLAN VELESH KON SHOOOOOMA MANZOORAM RO NAFAHMI BEHTAREH.

ok

Prince Of Persia پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ http://persianmafia.blogsky.com

یه آف برات گذاشتم حتما بخون اگه نه از دست میره اگه نخونی پشیمون می‌شی خیلی باحاله

be on idim off nazar dige

bahar چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

in emineme cheghadr kane hastesh .chera dakesh nemikoni bere peye karesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد